Leta i den här bloggen

söndag 12 juni 2011

Har du någon bra spökhistoria?


Tjena alla monsterdiggare! :)

Jag heter Markus och är 29 år gammal och har alltid varit barnsligt förtjust i spökhistorier. Som barn älskade jag att höra min moster berätta om spöket i källaren som hade så ont i sitt ben... Aj mitt ben...Aj mitt ben... AJ MITT BEN!!!

Idag krävs kanske lite mer komplexa berättelser än så, men var får man tag på dem? När jag söker efter bra berättelser så hittar jag mest litteratur för barn som ofta har en komisk knorr på slutet av varje spökhistoria. Var finns spökhistorier för oss som vill bli skrämda? Det jag tror är att många där ute går och bär på spökhistorier, kanske självupplevda upplevelser eller helt påhittade, kanske vill du dela med dig av dessa?

Har du varit med om något övernaturligt eller har någon spöhistoria på lager så kan du väl dela med dig, maila mig din berättelse till ma.enblom@gmail.com.

/Markus
Affiliator.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar