Leta i den här bloggen

tisdag 12 februari 2013

Berättelse från läsare + spökfoto!

Lite då och då får jag ta del av mina bloggläsares egna berättelser och nu har det hänt igen och denna gång får vi även ta del av ett privat spökfoto!
/Markus

Förra hösten så tog min pappa ett lite udda foto med mobilen.
Han la inte märke till något konstigt förrän han kom hem och studerade
fotot. Han visade oss bilden och då såg vi ett ansikte mitt i vattenfallet.
Hej, Jag är en tjej på snart 15 vårar som är väl medveten om att vi inte är ensamma. Jag började läsa din blogg för ett par dagar sen och tycker den är intressant med tanke på att jag hör och känner "lite för mycket" om mig själv och andra. Mina föräldrar har berättat att när jag var ca två år gammal så pratade jag med en tant som bara jag kunde se. Min mamma tror att det var damen som bodde där innan oss som kom på besök. Hon hade då gått bort för ett tag sen.

Men min mamma har berättar att när hon och hennes syster var små och skulle gå och lägga sig så kom en okänd kvinna in och stoppade om dem. Kvinnan satte sig ner och tittade på dem för en liten stund innan hon gick ut och försvann. Dagen efter så berättade hon för sin mor (min mormor) om damen. Min mormor tog då fram ett foto på sin mor. Kvinnan på fotot var kvinnan som hade hälsat på min mamma och moster kvällen innan. Min mormor var bara fyra dagar gammal när hennes mor dog.




// MVH Abigil Berndtsson, Åland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar